
Bursa'da Ormanlara Giriş Yasağı 15 Ekim'e Kadar Uzatıldı
Bursa Valiliği, artan sıcaklıklar ve yükselen orman yangını riski nedeniyle yeni tedbirler açıkladı. Buna göre, 20 Haziran'dan itibaren ormanlık alanlara girişler 15 Ekim 2026 tarihine kadar yasaklandı. Belirlenen mesire ve tabiat parkları ise bu yasağın dışında tutuldu.





