
Şeker-İş Sendikası Başkanı İsa Gök: “Etanol Harmanlama Oranı Yüzde 3’e Çıkarılmalıdır”
EPDK’nın hazırladığı taslak çalışmada etanol harmanlama oranının yüzde 1’e düşürülmesine sert tepki gösteren Şeker-İş Sendikası Genel Başkanı İsa Gök, “Avrupa artırırken biz düşürüyoruz. Türkiye için stratejik öneme sahip şeker pancarı biyoyakıt üretiminde büyük bir şanstır. Bu karar tekrar gözden geçirilmelidir” dedi.





