
Kocaeli'den 'Ormanı Koru, Geleceği Kurtar' Çağrısı: Yangınlara Karşı Farkındalık Etkinliği
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve Kocaeli Gönüllüleri, yaz aylarında artan orman yangını riskine dikkat çekmek amacıyla İzmit Kent Ormanı'nda anlamlı bir çevre temizliği etkinliği düzenledi. 'Yanmadan Tedbir Al' sloganıyla gerçekleştirilen bu farkındalık çalışmasında, özellikle yangına neden olabilecek atıklar toplanarak vatandaşlara ormanları koruma sorumluluğu hatırlatıldı.





