
Manisa Büyükşehir'den Birlik Tenceresi: Aşure İkramları Başladı
Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel aşure ikramlarına Soma ve Akhisar ilçelerinden start verdi. Paylaşma ve dayanışma ruhunu pekiştiren etkinlikler, vatandaşlardan yoğun ilgi gördü.





