Giresun İş İnsanları ve Bürokratları Derneği (GİRİB), 24 Temmuz 2026 tarihinde Giresun Adası'nda gerçekleştirilmesi planlanan organizasyon öncesinde Giresun'da bir dizi önemli temasta bulundu.
GİRİB Genel Başkanı Kemal Tokmak başkanlığındaki heyette, Genel Başkan Yardımcıları Çetin Hartamacı, İbrahim Haliloğlu ve İsrafil Duymaç yer aldı. Heyet, Giresun'un sosyal, kültürel, turizm ve ekonomik değerlerinin tanıtımına katkı sunması hedeflenen organizasyonla ilgili görüş alışverişinde bulunmak üzere çeşitli ziyaretler gerçekleştirdi.
Milletvekilleriyle İstişarelerde Bulunuldu
GİRİB heyeti, AK Parti Giresun Milletvekili Ali Temur ile bir araya gelerek planlanan etkinlik hakkında değerlendirmelerde bulundu. Görüşmede organizasyonun içeriği ele alınırken, Milletvekili Temur'un görüş ve önerileri dinlendi.
Heyet ayrıca AK Parti Giresun Milletvekili Prof. Dr. Nazım Elmas'ı da ziyaret etti. Görüşmede, Giresun Adası'nda gerçekleştirilecek etkinliğin kapsamı, hedefleri ve şehrin tanıtımına sağlayacağı katkılar üzerine istişarelerde bulunuldu.
Belediye Başkanı Fuat Köse'ye Ziyaret
Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse'yi de makamında ziyaret eden GİRİB yönetimi, organizasyonun detayları hakkında bilgi verdi. Görüşmede, Giresun'un sahip olduğu tarihi, kültürel ve turizm potansiyelinin daha geniş kitlelere tanıtılması noktasında yapılabilecek çalışmalar değerlendirildi.
Ayrıca derneğin yürüttüğü faaliyetler ve geleceğe yönelik projeler hakkında da karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu.
Vali Mustafa Koç ile Görüşüldü
Giresun programı kapsamında son olarak Giresun Valisi Mustafa Koç'u ziyaret eden GİRİB heyeti, 24 Temmuz'da düzenlenecek organizasyonun amacı ve kapsamına ilişkin bilgi paylaşımında bulundu.
Görüşmede, Giresun'un sosyal, kültürel, turizm ve ekonomik değerlerinin ön plana çıkarılmasına yönelik çalışmalar ele alınırken, derneğin geleceğe dönük projeleri hakkında da değerlendirmelerde bulunuldu.
Giresun'un Tanıtımına Katkı Sağlayacak
Giresun İş İnsanları ve Bürokratları Derneği Genel Başkanı Kemal Tokmak ve beraberindeki heyet, gerçekleştirdikleri ziyaretlerde misafirperverlikleri ve yapıcı katkıları dolayısıyla Giresun Valisi Mustafa Koç'a, Milletvekilleri Ali Temur ile Prof. Dr. Nazım Elmas'a ve Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse'ye teşekkür ederek çalışmalarında başarılar diledi.










