Spor

A Milli Takım, ABD'yi 3-2 Mağlup Ederek Dünya Kupası'na Galibiyetle Veda Etti

A Milli Futbol Takımımız, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki son karşılaşmasında Amerika Birleşik Devletleri (ABD) ile kozlarını paylaştı.

Los Angeles Stadyumu'nda gerçekleşen mücadelede ay-yıldızlılar, ev sahibi ekibi 3-2'lik skorla mağlup ederek turnuvaya başı dik bir şekilde veda etti.

Bu galibiyet, millilerin turnuva macerasını olumlu bir notla kapatmasını sağlarken, taraftarlara da umut verdi. Çekişmeli İlk Yarı: Gol Düellosu Sahnesi Karşılaşmaya hızlı başlayan taraf ABD oldu. Henüz 3.

dakikada Altursty'nin kaydettiği golle ev sahibi ekip 1-0 öne geçti. Ancak Türkiye'nin cevabı gecikmedi. 10. dakikada sahneye çıkan genç yetenek Arda Güler, skoru 1-1'e getiren golü filelerle buluşturdu.

Bu golle moral bulan A Milli Takım, baskısını artırdı ve 31. dakikada Orkun Kökçü'nün golüyle ilk yarıyı 2-1 önde tamamladı.

EditorHaber

Haberin tamamını okuyun

Habere Git