Adana ve Samandağ Kadın Yaşam Merkezleri, Kahramanmaraş merkezli yıkıcı depremlerin ardından bölgedeki kadınların ve dezavantajlı grupların yeniden hayata tutunmaları için kritik bir 'Dayanışma Buluşması' gerçekleştirdi.
Adana Büyükşehir Belediyesi Kadın ve Aile Hizmetleri Daire Başkanlığı öncülüğünde, Kadın Koalisyonu, Kadına Özgürlük ve Eşitlik Derneği ile Sivil Toplum için Destek Vakfı'nın iş birliğiyle düzenlenen bu etkinlik, depremzede kadınların güçlenmesi ve sosyal entegrasyonu için atılan önemli adımlardan biri oldu.
Kadın Yaşam Merkezleri: Güvenli Alan ve Destek Noktası Depremin yaralarını sarmak adına doğrudan etkilenen illerde kurulan Kadın Yaşam Merkezleri, temel olarak kadınlar, çocuklar, engelli bireyler ve eşitsiz koşullarda yaşayan diğer gruplar için güvenli birer sığınak ve buluşma noktası işlevi görüyor.
Bu merkezler, sadece fiziksel bir alan sunmakla kalmıyor, aynı zamanda hak temelli çalışmalar yürüterek, bireylerin yaşadıkları sorunlara çözüm üretme ve dayanışma ağlarını güçlendirme fırsatı sağlıyor.
Adana Büyükşehir Belediyesi Tiyatro Salonu'nda düzenlenen etkinliğe, Adana Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Güngör Geçer'in yanı sıra çok sayıda kadın, engelli birey, sivil toplum temsilcisi ve vatandaş katılım gösterdi.