Manisa'nın Yunusemre ilçesine bağlı Akgedik Mahallesi TOKİ 2. Etap sakinleri, yıllardır yaşadıkları kronikleşmiş su kesintileri ve arızalarla mücadele ediyordu.
Bu sorunlara son vermek amacıyla Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, bölgede dev bir içme suyu hattı yenileme projesini hayata geçirdi.
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, devam eden Akgedik TOKİ altyapı çalışmalarını bizzat yerinde inceleyerek, projenin önemine vurgu yaptı.
Akgedik TOKİ'de Kronikleşen Su Problemi Çözüme Kavuşuyor MASKİ Genel Müdürlüğü, Manisa genelinde vatandaşlara sağlıklı ve kesintisiz içme suyu ulaştırma hedefiyle altyapı yatırımlarını sürdürüyor.
Bu kapsamda, özellikle Yunusemre ilçesindeki Akgedik TOKİ 2. Etap bölgesinde sık sık yaşanan arızalar ve su kesintileri, yeni başlatılan bu proje ile tarihe karışacak.