Ankara'da insan ve çevre sağlığını tehdit eden vektörlerle mücadele çalışmaları, ilgili kurumların iş birliğiyle hız kesmeden devam ediyor.
Ankara Büyükşehir Belediyesi (ABB) ev sahipliğinde düzenlenen dördüncü Vektörle Mücadele Koordinasyon Toplantısı , başkent genelinde bu alandaki faaliyetleri değerlendirmek ve geleceğe yönelik stratejiler belirlemek amacıyla gerçekleştirildi.
Toplantıda, vektörle mücadelede ortak akıl ve koordinasyonun önemi vurgulanarak, vatandaşların bilinçlendirilmesi ve yeşil alanlardaki çalışmaların yoğunlaştırılması yönünde kritik kararlar alındı.
Başkentte Vektörle Mücadelede Kurumlar Arası İş Birliği Güçleniyor ABB Sağlık İşleri Daire Başkanlığı Çevre Sağlığı Şube Müdürlüğü koordinasyonunda, Encümen Salonu'nda yapılan toplantıya, ABB yetkililerinin yanı sıra ilçe belediyelerinin ilaçlamadan sorumlu birim müdürleri de katılım sağladı.
Toplantıda, ABB Sağlık İşleri Daire Başkanı Mümtaz Yavuz, Çevre Sağlığı Şube Müdürü Mustafa Polat ve BelPlas İlaçlama Müdürü İsmail Dane gibi önemli isimler de yer aldı.