Gündem

Antalya Büyükşehir'den Geleneksel Aşure İkramı Başladı

Antalya Büyükşehir Belediyesi, her yıl olduğu gibi bu Muharrem ayında da birlik, beraberlik ve paylaşma değerlerini pekiştirmek için geleneksel aşure ikramlarını başlattı.

Kutsal ayın ruhuna uygun olarak hazırlanan aşureler, Antalya'nın dört bir yanında vatandaşlarla buluşacak. Bu anlamlı etkinliğin ilk adımı, Kaleiçi Yat Limanı'nda düzenlenen özel bir programla atıldı.

Antalya Valisi ve Büyükşehir Temsilcilerinden İlk Aşure Dağıtımı Geleneksel aşure ikramlarının başlangıcı, Kaleiçi Yat Limanı'nda gerçekleştirilen bir etkinlikle taçlandırıldı.

Antalya Valisi Hulusi Şahin ve Antalya Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Büşra Özdemir, Yapay Resif Projesi tanıtım toplantısının ardından vatandaşlara bizzat aşure ikramında bulundu.

Bu özel an, hem protokol üyelerinin halkla iç içe olmasını sağladı hem de Muharrem ayının manevi atmosferini yansıttı. Vatandaşlar, Vali Şahin ve Başkan Vekili Özdemir'in ellerinden aldıkları aşurelerle bu geleneğin coşkusunu yaşadı.

EditorHaber

Haberin tamamını okuyun

Habere Git