Antalya Büyükşehir Belediyesi, Avrupa Birliği'nin (AB) desteklediği CLIMAAX-MUHIR Projesi çerçevesinde "Bilimden Eyleme II: Antalya Kentsel Isı Adası ve Aşırı Sıcaklara Karşı Eylem Planı Katkı Çalıştayı"nı gerçekleştirdi.
Bu önemli etkinlik, Antalya'nın iklim değişikliğinin etkileriyle mücadele etme ve özellikle kentsel ısı adası fenomeni ile aşırı sıcaklara karşı dirençli bir şehir olma yolundaki kararlılığını gösteriyor.
Çalıştayda, kamu kurumları, sivil toplum kuruluşları (STK) ve alanında uzman isimler bir araya gelerek sunumlar yaptı, yuvarlak masa çalışmaları gerçekleştirdi ve değerlendirmelerde bulundu.
Antalya'nın İklim Değişikliğiyle Yüzleşmesi ve Yeni Adımlar Çalıştayın açılış konuşmasını yapan Antalya Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Dr.
Çiğdem Hacıoğlu, Antalya'nın iklim değişikliğinin olumsuz etkilerini 2021 yılında Manavgat'ta yaşanan orman yangını felaketiyle derinden hissettiğini belirtti.