İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, Muharrem ayında tutulan Yas-ı Matem orucunun sona ermesinin ardından Karşıyaka'da anlamlı bir etkinliğe katıldı.
Zübeyde Hanım Alevi Bektaşi Kültürünü Yaşatma Derneği tarafından düzenlenen aşure programı , İsmail Cem Kültür Merkezi'nde yoğun katılımla gerçekleşti.
Başkan Tugay, burada yaptığı konuşmada birlik ve beraberliğin önemine vurgu yaparak, Kerbela'nın acısını ve bu acıdan çıkarılması gereken dersleri dile getirdi. Başkan Tugay'dan Dostluk ve İyilik Mesajları Başkan Dr.
Cemil Tugay, konuşmasında Hacı Bektaş-ı Veli'nin felsefesinden ilham alarak dostluk ve iyilik kavramlarının altını çizdi. "Hacı Bektaş-ı Veli, 'Doğruluk dost kapısıdır' der.
Bizim dostluğa, dost kapılarına ihtiyacımız var" sözleriyle, toplumsal barış ve dayanışmanın ancak bu değerlerle mümkün olabileceğini ifade etti.