İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, Muharrem ayı vesilesiyle Karşıyaka'da düzenlenen anlamlı bir aşure programına iştirak etti.
Zübeyde Hanım Alevi Bektaşi Kültürünü Yaşatma Derneği tarafından İsmail Cem Kültür Merkezi'nde organize edilen etkinlikte, Yas-ı Matem orucunun ardından lokmalar paylaşıldı.
Başkan Tugay, bu özel günde vatandaşlarla bir araya gelerek birlik, beraberlik ve hoşgörü mesajları verdi. Etkinliğe, İzmir Büyükşehir Belediyesi Meclisi CHP Grup Sözcüsü Candaş Yeter ve dernek yöneticileri de katılım sağladı.
Başkan Tugay'dan Dostluk ve İyilik Mesajları Programda bir konuşma yapan Başkan Dr. Cemil Tugay, Hacı Bektaş-ı Veli'nin öğretilerinden ilham alarak dostluk ve iyiliğin önemine değindi.
Kerbela olayının insanlık tarihindeki yerini vurgulayan Tugay, "Kerbela, kabul edilemeyecek bir haksızlığın ve zulmün simgesidir. Bu zulüm karşısında boyun eğmeyen yiğit, yürekli ve örnek alınacak insanlar var" ifadelerini kullandı.