Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, kültür ve sanat faaliyetlerini kentin dört bir yanındaki vatandaşlarla buluşturmaya hız kesmeden devam ediyor.
Vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleşen 'Yaza Merhaba Konserleri' serisi, Nazilli'deki başlangıcının ardından Didim'e taşındı ve müzikseverlere unutulmaz anlar yaşattı.
Didim'de Kolpa Rüzgarı Esti Didim Atatürk Kültür Merkezi, 'Yaza Merhaba Konserleri' kapsamında sevilen müzik grubu Kolpa'yı ağırladı. Yoğun katılımla gerçekleşen konserde Kolpa, en sevilen şarkılarını Didimliler için seslendirdi.
Konsere katılan müzikseverler, yaz akşamına neşe katan bu özel etkinlikten dolayı Başkan Çerçioğlu'na teşekkürlerini iletti. Didim halkı, müziğin birleştirici gücüyle keyifli bir gece geçirme fırsatı buldu.
Konser alanını dolduran kalabalık, Kolpa'nın enerjik sahne performansına eşlik ederek şarkılara hep bir ağızdan katıldı. Grubun hit parçalarıyla coşan Didimliler, yazın gelişini müzikle kutlamanın mutluluğunu yaşadı.