Eğitim & STK

Başkan Çırpanoğlu Öğrencilerin Karne Sevincine Ortak Oldu

Kahramankazan Belediye Başkanı Selim Çırpanoğlu, 2025-2026 eğitim öğretim yılının tamamlanması vesilesiyle Hamdiye Ünlü İlkokulu'nda düzenlenen karne dağıtım törenine iştirak etti.

Öğrencilerin yıl boyunca gösterdikleri gayretin karşılığı olan karnelerini alırken yaşadıkları karne sevinci ne ortak olan Başkan Çırpanoğlu, miniklerle yakından ilgilendi.

Kahramankazan Protokolü Öğrencilerin Yanındaydı Hamdiye Ünlü İlkokulu'ndaki bu özel güne, Kahramankazan Kaymakamı Mustafa Yılmaz, İlçe Milli Eğitim Müdürü Coşkun Yener ve ilçe protokolünün diğer önemli isimleri de katılım sağladı.

Protokol üyeleri, sınıfları tek tek ziyaret ederek öğrencilerle buluştu. Başkan Çırpanoğlu ve beraberindekiler, öğrencilere karnelerini takdim ederken, yıl boyunca gösterdikleri başarılar için tebriklerini ilettiler.

Öğrencilerle samimi sohbetler gerçekleştiren Başkan Çırpanoğlu, onların heyecanına ortak oldu ve bol bol hatıra fotoğrafı çektirdi. Bu anlar, hem öğrenciler hem de protokol üyeleri için unutulmaz kareler oluşturdu.

EditorHaber

Haberin tamamını okuyun

Habere Git