Geçtiğimiz hafta Manisa'nın Salihli ilçesinde etkili olan şiddetli yağışlar, bölgede büyük çaplı bir sel felaketine yol açtı.
Yaşanan bu doğal afetin ardından Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, selden etkilenen vatandaşları evlerinde ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti.
Başkan Dutlulu, afetzedelerin yaralarını sarmak için belediye olarak tüm imkanları seferber ettiklerini ve çalışmalara aralıksız devam ettiklerini ifade etti.
Sel Mağdurlarına Kapsamlı Destek ve Yardımlar Başkan Dutlulu, Salihli programı kapsamında Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Burak Deste, MASKİ Genel Müdürü Ali Kılıç ve Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanı Volkan Sert ile birlikte sel felaketinden etkilenen bölgeleri ve vatandaşları bizzat ziyaret etti.
Evlerinde dinledikleri vatandaşların talep ve ihtiyaçlarını not alan Başkan Dutlulu, kendilerine geçmiş olsun dileklerini ileterek destek mesajı verdi.