Gündem

Başkan Kahveci'den Uşak'taki Kütahyalılar Derneği'ne Anlamlı Ziyaret

Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, şehirlerarası kültürel bağları güçlendirmek amacıyla Uşak'ta önemli bir ziyaret gerçekleştirdi. Başkan Kahveci'ye bu nezaket ziyaretinde Uşak Belediye Başkan Vekili Av.

Hatice Terekeci Özkan da eşlik etti. İki şehrin temsilcileri, Uşak Kütahyalılar Dayanışma ve Kültür Derneği'ni ziyaret ederek, Uşak'ta yaşayan Kütahyalı hemşehrileriyle buluştu.

Kütahyalılar Derneği'nde Samimi Buluşma Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci ve Uşak Belediye Başkan Vekili Av. Hatice Terekeci Özkan'ın katılımıyla gerçekleşen dernek ziyareti, samimi bir atmosferde geçti.

Beraberlerindeki protokol üyeleriyle birlikte dernek binasına gelen heyet, Uşak'ta ikamet eden Kütahyalılarla bir araya gelerek keyifli sohbetler etti. Bu buluşmada, dernek üyelerinin talep ve önerileri dikkatle dinlendi.

Hemşehrilerin sorunları ve beklentileri üzerine fikir alışverişinde bulunuldu. Ziyaret sırasında, Kütahya ile Uşak arasındaki köklü kültürel bağların daha da pekiştirilmesinin önemi vurgulandı.

EditorHaber

Haberin tamamını okuyun

Habere Git