Ankara'nın Keçiören ilçesi Belediye Başkanı Mesut Özarslan, siyasi geleceği hakkında önemli bir karar aldığını duyurdu.
Uzun süren değerlendirme ve istişarelerin ardından, hizmet yolculuğunu Adalet ve Kalkınma Partisi (AK Parti) çatısı altında devam ettireceğini açıkladı.
Başkan Özarslan, bu kararının temelinde Keçiören'e daha hızlı ve güçlü hizmet sunma iradesinin yattığını vurguladı.
Sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, kararının merkezinde Keçiören, Ankara ve aziz milletine daha iyi hizmet etme arzusu olduğunu ifade etti.
Mesut Özarslan'dan AK Parti'ye Katılım Mesajı Başkan Mesut Özarslan, AK Parti'ye katılımıyla ilgili olarak yaptığı açıklamada, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan liderliğinde yürütülen hizmet siyasetinin bir parçası olmaktan büyük bir onur duyduğunu belirtti.