İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, hoşgörü, sevgi ve dayanışma ruhunu temsil eden Muharrem ayının yas-ı matem orucu lokmasını Kınıklı yurttaşlarla birlikte tattı.
Kınık Çepni Boyu Derneği tarafından organize edilen Geleneksel Muharrem Ayı Lokması etkinliğine katılan Başkan Tugay, ilçe sakinleriyle samimi anlar yaşadı.
Etkinlik kapsamında esnaf ve vatandaşlarla sohbet eden Tugay, 'İyi insanların iyi niyetli duaları, iyi niyetli çabaları herkesi daha iyi bir noktaya taşıyacaktır.
Dayanışmadan ve kardeşlik hukukumuzdan asla vazgeçmeyelim' sözleriyle birlik ve beraberlik çağrısı yaptı. Başkan Tugay Kınık'ta Esnaf ve Vatandaşlarla Buluştu İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr.
Cemil Tugay, Muharrem lokması programı öncesinde Kınık'ta yoğun bir ziyaret gerçekleştirdi. İlk olarak Kınık Cuma Pazarı'nı ziyaret eden Başkan Tugay, üreticilerle ve pazarcı esnafıyla bir araya gelerek onların talep ve sorunlarını dinledi.