Bursa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının manevi atmosferini paylaşmak amacıyla önemli bir etkinliğe imza attı.
Belediye Başkan Vekili Şahin Biba, Nilüfer ilçesindeki Fatih Sultan Mehmet (FSM) Camii’nde kılınan Cuma namazının ardından, belediye tarafından kurulan özel stantta vatandaşlara aşure dağıttı.
Bu anlamlı etkinlikte, aşurenin bereket ve paylaşım ruhunu temsil ettiğini belirten Başkan Vekili Biba, Muharrem ayının Bursa’ya ve tüm ülkeye hayırlar getirmesini temenni etti.
Bursa'da Muharrem Ayı Coşkusu ve Paylaşım Ruhu Yoğun katılımla gerçekleşen aşure dağıtım programına, Başkan Vekili Şahin Biba’nın yanı sıra AK Parti Bursa İl Başkanı Davut Gürkan, Büyükşehir Belediyesi meclis üyeleri ve belediye yöneticileri de katılım gösterdi.
Bursalı vatandaşlar, FSM Camii önünde kurulan stantta sunulan aşureye büyük ilgi gösterirken, Muharrem ayının getirdiği dayanışma ve paylaşma ruhu etkinliğe damgasını vurdu. Şahin Biba, konuşmasında, "Geleneğimizi yaşatmaya devam ediyoruz.