Gündem

Buca Belediyesi'ne 15 Yeni Zabıta Memuru Katıldı: Görev Başladılar

İzmir'in Buca ilçesinde belediye bünyesindeki zabıta teşkilatı, genç ve dinamik 15 yeni memurla güçlendirildi.

Titiz bir eleme sürecini başarıyla tamamlayan yeni zabıta memurları, Buca Belediyesi Meclis Salonu'nda gerçekleştirilen törenle resmen görevlerine başladı.

Törene Buca Belediye Başkan Vekili Hüseyin Benzer'in yanı sıra belediye başkan yardımcıları, meclis üyeleri ve birim müdürleri de katılım gösterdi.

Buca'nın Yeni Zabıta Memurlarına İlk Mesaj: "Vatandaşın Emrindeyiz" Törende yeni zabıta memurlarına hitap eden Başkan Vekili Hüseyin Benzer, zabıta personelinin belediyenin sahada en önemli temsilcileri olduğunu belirtti.

Benzer, yeni memurların görevlerini yerine getirirken hukuk, adalet ve etik kurallar çerçevesinde hareket etmeleri gerektiğini vurguladı.

EditorHaber

Haberin tamamını okuyun

Habere Git