Bursa Büyükşehir Belediyesi, Hicri takvime göre yılın ilk ayı olan mübarek Muharrem ayı dolayısıyla geniş kapsamlı bir aşure ikramı programı başlattı.
Şehrin dört bir yanındaki vatandaşlarla manevi atmosferi ve paylaşma ruhunu güçlendirmeyi hedefleyen bu etkinlik, 17 ilçede toplam 28 farklı noktada gerçekleştirilecek.
Aşure dağıtımları, 25 Haziran'da başlayıp 15 Temmuz'a kadar sürecek, Bursa'da birlik ve beraberlik mesajları yayacak.
Muharrem Ayı Bereketini Paylaşma Geleneği Bursa Büyükşehir Belediyesi'nin gelenekselleşen aşure ikramları, Muharrem ayının manevi değerlerini ve paylaşma kültürünü yaşatmak adına büyük önem taşıyor.
Programın ilk gününde, şehrin farklı bölgelerinde kazanlar kuruldu ve vatandaşlara taptaze aşureler ikram edildi.