Gündem

Bursa'da Ormanlara Giriş Yasağı 15 Ekim'e Kadar Uzatıldı

Bursa Valiliği, yaz aylarının gelmesiyle birlikte artan hava sıcaklıklarının yol açtığı orman yangını tehlikesine karşı kapsamlı önlemler aldı.

İl Orman Yangınlarını Önleme ve Mücadele Komisyonu tarafından alınan kararlar doğrultusunda, Bursa genelindeki ormanlık bölgelere girişler, 20 Haziran 2024 tarihinden itibaren 15 Ekim 2026 tarihine kadar yasaklandı.

Bu önemli karar, 6831 sayılı Orman Kanunu ve İl İdaresi Kanunu hükümleri çerçevesinde hayata geçirildi.

Bursa'da Ormanlık Alanlara Giriş Yasağı Detayları Alınan karara göre, Bursa Valiliği tarafından önceden belirlenmiş olan piknik ve mesire alanları, milli parklar, tabiat parkları ve ekoturizm faaliyetlerinin yapılabildiği özel bölgeler, bu yasak kapsamının dışında bırakıldı.

Ancak bu belirlenmiş alanların haricindeki tüm ormanlık bölgelere, hem araçla hem de yaya olarak girişlere kesinlikle izin verilmeyecek.

EditorHaber

Haberin tamamını okuyun

Habere Git