Gündem

Büşra Özdemir Elmalı Muhtarlarıyla Buluştu: 410 Milyonluk ASAT Yatırımı

Antalya Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Büşra Özdemir, Elmalı ilçesindeki yatırımları görüşmek üzere önemli bir muhtarlar buluşması gerçekleştirdi.

Muhammet Hamdi Yazır Kültür Merkezi'nde düzenlenen toplantıda, Başkan Vekili Özdemir, Büyükşehir Belediyesi'nin Elmalı'daki çalışmalarının hız kesmeden devam ettiğini vurguladı.

Özellikle Antalya Su ve Atıksu İdaresi (ASAT) Genel Müdürlüğü'nün Elmalı'ya son 6 yılda tam 410 milyon liralık dev bir yatırım gerçekleştirdiğini açıkladı.

Bu buluşma, yerel yönetim ve halk arasındaki iletişimi güçlendirme adına kritik bir adım olarak öne çıktı.

Elmalı'da Kreş Ziyareti ve Yeni Hizmetler Başkan Vekili Büşra Özdemir, muhtarlar toplantısı öncesinde Elmalı Belediye Başkanı Halil Öztürk ile birlikte önemli bir ziyarette bulundu.

EditorHaber

Haberin tamamını okuyun

Habere Git