Ankara'nın Çankaya ilçesi, 21 Haziran Dünya Müzik Günü'nü rengarenk etkinliklerle karşıladı. Çankaya Belediyesi tarafından organize edilen ve gün boyu devam eden konserler, Başkentlileri müziğin evrensel diliyle bir araya getirdi.
Özellikle Kuğulu Park ve İsmet İnönü Parkı, müzikseverlerin akınına uğradı, parklar şarkılarla doldu taştı.
Kuğulu Park'ta Renklerin Senfonisi ve Genç Yetenekler Dünya Müzik Günü kutlamaları, Çankaya'nın sembol mekanlarından Tunalı Hilmi Caddesi üzerindeki Kuğulu Park'ta başladı.
Günün ilk etkinliği, çocukların ve gençlerin büyük bir özveriyle hazırladığı "Renklerin Senfonisi" adlı gösteri oldu. Bu özel performans, izleyicilerden tam not alırken, genç nesillerin sanata olan ilgisini de gözler önüne serdi.
Gösterinin ardından sahneye çıkan Sıla Argun, dinleyicilere keyifli anlar yaşattı.