Gündem

Çeşme'de Yeni Ulaşım Aksı Hizmete Giriyor: Trafik Rahatlayacak

Çeşme Belediyesi, ilçenin ulaşım altyapısını güçlendirme çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.

Bu kapsamda Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, Fahrettinpaşa Mahallesi'nden Mamurbaba istikametine uzanan 2307 Sokak güzergâhında önemli bir projeyi hayata geçirdi.

Yeni yol açma ve üstyapı düzenleme çalışmaları tamamlanarak bölgeye nefes aldıracak yeni ulaşım aksı hizmete girdi.

Başkan Denizli'den Yerinde İnceleme ve Talimatlar Çeşme Belediye Başkanı Lâl Denizli, Fen İşleri Müdürlüğü ekipleriyle birlikte yeni yolun yapım sahasını ziyaret ederek yürütülen imalatlar hakkında detaylı bilgi aldı.

Başkan Denizli, incelemeler sırasında özellikle yol güvenliği ve trafik düzenlemeleri konularına dikkat çekti. Bölgede trafik güvenliğini artıracak uygulamaların titizlikle sürdürülmesi yönünde ekiplere talimatlar verdi.

EditorHaber

Haberin tamamını okuyun

Habere Git