Eğitim & STK

DEÜ Rektörü Prof. Dr. Bayram Yılmaz, ÜAK Toplantısı'na Katıldı

Dokuz Eylül Üniversitesi (DEÜ) Rektörü Prof. Dr. Bayram Yılmaz, Türkiye yükseköğretiminin önemli karar alma mekanizmalarından biri olan 264. Üniversitelerarası Kurul (ÜAK) Toplantısı'na katıldı.

Yükseköğretim Kurulu (YÖK) Başkanlığı'nda gerçekleştirilen bu kritik buluşma, Türkiye'deki üniversite rektörlerini ve yükseköğretim yöneticilerini bir araya getirerek, sektörün mevcut durumu ve geleceğine dair stratejik konuları masaya yatırdı.

Prof. Dr. Yılmaz'ın katıldığı ÜAK Toplantısı , üniversitelerin eğitim, araştırma ve toplumsal katkı misyonlarını güçlendirmeyi hedefleyen önemli kararların alındığı bir platform oldu.

Yükseköğretimde Kalite ve Uluslararasılaşma Vurgusu YÖK Başkanı Prof. Dr. Erol Özvar'ın açılış konuşmasıyla başlayan toplantıda, yükseköğretimde kalite odaklı dönüşüm çalışmaları geniş bir perspektifle değerlendirildi.

Uluslararasılaşma stratejileri, mikro yeterlilik uygulamaları ve üniversite-sektör iş birliklerinin güçlendirilmesi gibi başlıklar, yükseköğretimin küresel rekabet gücünü artırma vizyonuyla ele alındı.

EditorHaber

Haberin tamamını okuyun

Habere Git