Edirne'nin Keşan ilçesinde siyasi arenada önemli bir gelişme yaşandı. Demokratik Sol Parti (DSP) Keşan İlçe Teşkilatı, olağan kongresini gerçekleştirdi.
Parti üyelerinin ve delegelerin yoğun katılımıyla gerçekleşen kongrede, mevcut ilçe başkanı Hasan Nalbantoğlu, tek aday olarak delegelerin karşısına çıktı.
Hasan Nalbantoğlu Yeniden Başkan Seçildi Kongre süreci oldukça sakin ve demokratik bir atmosferde ilerledi. Tek liste ile gidilen seçimlerde, Hasan Nalbantoğlu yeniden DSP Keşan İlçe Başkanı olarak seçilerek güven tazeledi.
Bu sonuçla Nalbantoğlu, ilçedeki parti faaliyetlerini ve örgütlenme çalışmalarını sürdürme yetkisini bir kez daha elde etti. Kongrede yapılan konuşmalarda, partinin Keşan'daki geleceğine dair vizyon ve hedefler ele alındı.
Nalbantoğlu, delegelere teşekkür ederek, yeni dönemde daha aktif ve katılımcı bir siyaset anlayışıyla çalışacaklarının mesajını verdi.