Gaziantep'in Şahinbey ilçesinde yaşayan 70 yaşındaki Mehmet Sait Dayak, Alzheimer hastalığıyla mücadele ederken talihsiz bir olay yaşadı.
Ailesiyle birlikte Binevler Mahallesi'nde ikamet eden ve üç çocuk babası olan Dayak, bildiği sokaklarda yürürken bir anda yolunu kaybetti.
Saatler süren arayışın ardından, 2023 yılında Gaziantep Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı Meral-Beyhan Uslu Alzheimer Merkezi personelleri tarafından bulunması, Mehmet Amca için adeta yeni bir dönemin başlangıcı oldu.
Bu tesadüfi karşılaşma, Dayak'ın hayatında önemli değişimlere yol açtı.
Gaziantep Alzheimer Merkezi'nde Yeni Bir Yaşam Mehmet Sait Dayak, kaybolma olayının ardından tanıştığı Meral-Beyhan Uslu Alzheimer Merkezi'nde üç yıldır düzenli olarak hizmet alıyor.