Kültür-Sanat

Gebze’de Park Alarm Veriyor: Mahalleli Tedirgin, Yetkililerden Kalıcı Çözüm Bekleniyor

Özellikle akşam saatlerinden sonra parkın, genç grupların kavga ettiği, uyuşturucu madde kullandığı ve çevreye rahatsızlık verdiği bir alana dönüştüğü belirtiliyor.

Mahalle sakinlerinden alınan bilgilere göre, söz konusu genç grupların bir kısmı Yavuz Selim Mahallesi’nden geliyor . İddiaya göre bu grupların içinde 25 yaşlarında bir şahsın liderliğinde hareket edenler var.

Söz konusu kişiyle birlikte gelen gençler, park içinde kavga ediyor, çevreye rahatsızlık veriyor ve hatta bazı vatandaşlara bıçakla tehditte bulunuyor.

Vatandaşlar, hemen her akşam polisi aramak zorunda kaldıklarını , ancak gençlerin dağıldıktan sonra tekrar toplanarak bu kez okul çevresinde kavga çıkardıklarını ifade ediyor.

Olayların ardından Gebze İlçe Emniyet Müdürlüğü'nün bölgeye üç ayrı ekip gönderdiği, ancak sorunun kalıcı bir çözüme kavuşturulamadığı öğrenildi. Bir mahalle sakini, “Akşam 9’dan sonra bu park rezalet bir hal alıyor.

EditorHaber

Haberin tamamını okuyun

Habere Git