Gündem

İzmir'in Su Altyapısında Dev Dönüşüm: 525 Milyon Liralık Yatırım

İzmir Büyükşehir Belediyesi İZSU Genel Müdürlüğü, yaşlanan altyapının neden olduğu su kayıpları ve sık yaşanan arızalara kesin çözüm bulmak amacıyla kentin içme suyu şebekesinde tarihi bir dönüşüm başlattı.

İklim krizi etkileri ve artan nüfusun da etkisiyle ortaya çıkan sorunlara karşı geliştirilen bu kapsamlı proje, İzmir'in su altyapısını geleceğe taşıyacak önemli bir adım olarak öne çıkıyor.

Toplam 525 milyon liralık devasa yatırımla, 12 farklı ilçede 222 kilometrelik içme suyu şebekesi ve 165 kilometrelik branşman hattı tamamen yenileniyor.

İzmir'in İçme Suyu Altyapısı Baştan Sona Yenileniyor İZSU Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen bu dev çalışma, Karabağlar, Konak, Buca, Gaziemir, Balçova, Narlıdere, Güzelbahçe, Karşıyaka, Çiğli, Bayraklı, Bornova ve Kemalpaşa ilçelerini kapsıyor.

Ekonomik ömrünü tamamlamış, sık arızalanan ve su kayıplarına yol açan hatlar, geçici çözümler yerine kalıcı ve modern altyapı sistemleriyle değiştiriliyor.

EditorHaber

Haberin tamamını okuyun

Habere Git