Spor

Karataylı Genç Güreşçiler Türkiye Şampiyonası'nda Göz Doldurdu

Konya'nın Karatay ilçesinden sporcular, Sivas'ta gerçekleştirilen U17 Yeşilay Güreş Türkiye Şampiyonası'nda dikkat çekici başarılara imza attı.

Karatay Belediyespor Kulübü bünyesindeki genç güreşçiler, hem bireysel madalyalar kazanarak hem de takım halinde önemli bir derece elde ederek kulüplerini ve Konya'yı gururlandırdı.

Bu başarı, kulübün altyapı yatırımlarının meyvelerini verdiğini gösterdi.

Sivas'ta Er Meydanında Karatay Rüzgarı 24-25 Haziran tarihlerinde Sivas Taha Akgül Spor Salonu'nda düzenlenen 2025-2026 Spor Faaliyetleri kapsamındaki U17 Yeşilay Güreş Türkiye Şampiyonası, ülkenin dört bir yanından genç güreşçileri bir araya getirdi.

Grekoromen stil erkekler kategorisinde mücadele eden Karatay Belediyespor Kulübü sporcuları, rakipleri karşısında gösterdikleri üstün performansla adlarından söz ettirdi.

EditorHaber

Haberin tamamını okuyun

Habere Git