Eğitim & STK

Keşan'da Karne Heyecanı: Öğrenciler Yaz Tatiline Merhaba Dedi

Keşan'da binlerce öğrenci, uzun ve yorucu bir eğitim döneminin ardından karnelerine kavuşmanın mutluluğunu yaşadı.

2023-2024 eğitim-öğretim yılının tamamlanmasıyla birlikte, ilçedeki tüm okullarda öğrenim gören öğrenciler için dün özel bir tören düzenlendi.

Bu yılki yıl sonu ilçe karne töreni, Keşan Kaymakamlığı ve İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü ev sahipliğinde, Raşit Efendi İlkokulu'nda gerçekleştirildi. Öğrencilerin bir yıl boyunca gösterdiği çaba ve başarılar, bu anlamlı törenle taçlandırıldı.

Keşan'da Yıl Sonu Karne Törenine Yoğun Katılım Raşit Efendi İlkokulu'nda saat 11. 00'de başlayan törene, ilçe protokolünden yoğun katılım oldu.

Keşan Kaymakamı Aziz Mercan ve Keşan İlçe Millî Eğitim Müdürü Sercan Kemik'in yanı sıra, AK Parti Edirne Başkan Yardımcısı Adnan Vural, MHP Keşan Belediye Meclis Üyesi Zafer Tınmaz ve MHP Keşan İlçe Teşkilatlardan Sorumlu Başkan Yardımcısı Tuncay Kaplan da törende hazır bulundu.

EditorHaber

Haberin tamamını okuyun

Habere Git