Kocaeli

Kocaeli Büyükşehir Desteğiyle Süt Otu Verimi Arttı, Çiftçi Güldü

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nin çiftçilere yönelik başlattığı Yem Bitkisi Destekleme Projesi , bölge tarımına önemli katkılar sunmaya devam ediyor.

Proje kapsamında yüzde 75 hibe ile dağıtılan süt otu tohumları, üreticilerin hem verimini artırdı hem de yem maliyetlerini düşürerek ekonomik rahatlama sağladı.

İzmit'in Biberoğlu Mahallesi'nde yaşayan Muhtar Ahmet Uzun, bu desteklerden duyduğu memnuniyeti dile getirerek Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın'a teşekkürlerini iletti.

Kocaeli'de Tarım Kalkınırken Çiftçi Yüzü Gülüyor Sanayi, turizm ve spor alanındaki başarılarıyla öne çıkan Kocaeli, tarım sektöründe de kalkınma hedeflerini sürdürüyor.

Büyükşehir Belediyesi, bu vizyon doğrultusunda çiftçiye doğrudan destekler sunarak tarımsal üretimi teşvik ediyor.

EditorHaber

Haberin tamamını okuyun

Habere Git