Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, kent genelinde vatandaşların güvenli ve konforlu ulaşımını temin etmek maksadıyla hizmete açtığı asansör ve yürüyen merdivenlerin zaman zaman uygunsuz kullanımlara maruz kalması nedeniyle kamuoyuna duyarlılık çağrısında bulundu.
Özellikle yaşlı, engelli, hamile ve çocuklu ailelerin hayatını kolaylaştırmak amacıyla tasarlanan bu kamu hizmetlerinin yanlış kullanımı, büyükşehir yetkililerini harekete geçirdi.
Son olarak Gebze Hünkar Üst Geçidi'nde meydana gelen bir olay, güvenlik kameralarına anbean yansıdı ve bu çağrının temelini oluşturdu. Gebze Hünkar Üst Geçidi'nde Neler Yaşandı?
Geçtiğimiz Cuma akşamı Gebze Hünkar Üst Geçidi'nde yaşanan olayda, 4 kişilik bir grubun asansör girişini tamamen kapattığı ve çevreyi kirlettiği görüldü.
Güvenlik kameraları tarafından kaydedilen görüntülerde, şahısların asansör önünü adeta işgal ederek diğer vatandaşların geçişini engellediği ve tükettikleri çekirdek kabuklarını yere attığı tespit edildi.