Kocaeli'nin gözde sahilleri, 15 Haziran'da başlayan yaz sezonuyla birlikte ziyaretçi akınına uğruyor.
Bu yoğunlukla birlikte, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Zabıta ekipleri de sahillerde kamu düzenini sağlamak ve vatandaşların huzurlu bir ortamda dinlenmelerini temin etmek amacıyla denetimlerini artırdı.
Özellikle mavi bayraklı plajlarda kaçak şezlong yerleşimi, izinsiz çadır kurulumu ve açık alanda mangal yakılması gibi uygulamalara karşı sıkı tedbirler alınıyor. Bu 'Kocaeli sahillerinde huzur nöbeti', yaz boyunca kesintisiz devam edecek.
Kıyı Şeridi İşgallerine Karşı Kapsamlı Mücadele Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Zabıta birimleri, sahil şeritlerinde vatandaşların serbestçe faydalanması gereken kamuya açık alanların özel şahıslar tarafından işgal edilmesinin önüne geçmek için önemli adımlar atıyor.
Ekipler, Büyükşehir Belediyesi'nin belirlediği hizmet alanlarının dışında, izinsiz bir şekilde yerleştirilen şezlong ve şemsiyeleri tespit ederek derhal kaldırıyor.