Yaz mevsiminin gelmesiyle birlikte Türkiye'nin dört bir yanında artış gösteren orman yangınları tehdidine karşı Kocaeli'de önemli bir adım atıldı.
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve Kocaeli Gönüllüleri, 25 Haziran 2026 Perşembe günü İzmit Kent Ormanı'nda bir araya gelerek kapsamlı bir çevre temizliği etkinliği gerçekleştirdi.
'Yanmadan Tedbir Al' mottosuyla düzenlenen bu etkinlik, olası orman yangınlarının önüne geçmek ve toplumsal farkındalığı artırmak amacıyla yapıldı.
Orman Yangınları İçin Önleyici Adımlar ve Temizlik Seferberliği Her yaz ülkenin gündemine oturan ve büyük yıkımlara yol açan orman yangınlarına karşı Kocaeli Büyükşehir Belediyesi öncülüğünde anlamlı bir çalışma yürütüldü.
Kocaeli Gönüllüleri'nin yoğun katılımıyla İzmit Kent Ormanı'nda gerçekleşen bu etkinlikte, yangın riskini doğrudan artıran atıklar titizlikle toplandı.