Gündem

Kocasinan Kendi Enerjisini Üretecek: Dev GES Projesinde Sona Yaklaşıldı

Kayseri'nin öncü belediyelerinden Kocasinan, çevreci ve sürdürülebilir belediyecilik vizyonuyla hayata geçirdiği dev Güneş Enerjisi Santrali (GES) projesinde son aşamaya geldi.

Cırgalan Mahallesi'nde 104 bin metrekarelik geniş bir alana kurulan ve 6,4 megavatlık enerji üretim kapasitesine sahip olacak bu santral, Kocasinan Belediyesi'nin tüm tesislerinin, işletmelerinin ve hatta elektrikli araçlarının enerji gereksinimini karşılayacak.

Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar, projenin tamamlanma aşamasındaki çalışmalarını yerinde inceleyerek, bu önemli yatırımın ilçe için yeni bir dönemin kapılarını aralayacağını vurguladı.

Kocasinan Enerjide Kendi Kendine Yetecek Başkan Çolakbayrakdar, GES projesinin sadece enerji üretmekle kalmayıp, aynı zamanda belediye bütçesinde önemli bir tasarruf sağlayacağının altını çizdi.

Temmuz ayının sonlarına doğru enerji üretimine başlaması planlanan santralden elde edilecek 6,4 megavatlık enerjinin tamamı, Kocasinan Belediyesi'nin çeşitli birimlerinde kullanılacak.

EditorHaber

Haberin tamamını okuyun

Habere Git