Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, küresel yerel yönetimlerin en büyük çatı kuruluşu olan Birleşmiş Kentler ve Yerel Yönetimler Dünya Teşkilatı (UCLG) Başkanlığı görevine seçilerek Türkiye ve Konya için büyük bir gurur kaynağı oldu.
Bu önemli gelişme sonrası Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Başkan Altay’ı telefonla arayarak tebriklerini iletti. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Altay’a yeni ve prestijli görevinde muvaffakiyetler diledi.
UCLG Başkanlığına Seçilen Altay'dan Teşekkür Mesajı Fas'ın Tanca şehrinde düzenlenen UCLG Dünya Konseyi'nde yapılan seçimlerin ardından bir açıklama yapan Başkan Altay, bu başarının arkasında büyük bir gayret ve özveri olduğunu vurguladı.
Altay, görevin sadece şahsına değil, aynı zamanda temsil ettiği Konya'ya, Türkiye'ye ve yerel yönetimler camiasına duyulan güvenin bir göstergesi olduğunu belirtti.
Başkan Altay, bu süreçte her zaman desteğini hissettiği ve vizyonuyla yol gösteren Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a şükranlarını sundu.