Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, şehrin ulaşım altyapısını güçlendirecek önemli bir projeyi yakından takip ediyor.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı ile iş birliği içinde yürütülen Stadyum-Şehir Hastanesi Tramvay Hattı'nın 2. etabındaki çalışmalar, Barış Caddesi üzerinde hızla devam ediyor.
Başkan Altay, bu kapsamda inşaatı süren tramvay alt geçidi ve istasyon alanlarında incelemelerde bulunarak projenin detayları hakkında bilgi aldı.
Konya Ulaşımına Nefes Aldıracak Çözüm: Yeraltı Geçişi Başkan Altay, incelemeler sırasında yaptığı açıklamada, projenin Konya trafiği için taşıdığı öneme vurgu yaptı.
Altay, "Stadyum-Şehir Hastanesi Tramvay Hattı'ndaki tramvayımızı yeraltına alıyoruz. Bu sayede, hattın Barış Caddesi Tramvayı ile kesişmesi engellenecek ve bölgedeki trafikte gözle görülür bir rahatlama sağlanacak," ifadelerini kullandı.