Gündem

Konya'nın Darülmülk Başkent Oluşunun 929. Yıl Dönümü Coşkuyla Kutlandı

Konya, Türkiye Selçuklu Devleti'ne başkent oluşunun 929. yılını büyük bir gururla kutladı.

Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen 'Darülmülk Kutlamaları ve Anma Programı', şehrin tarihi ve kültürel mirasını bir kez daha gün yüzüne çıkardı.

Alaeddin Camii avlusunda, Selçuklu Sultanları'nın ebedi istirahatgahında gerçekleştirilen bu anlamlı program, Konya'nın köklü geçmişine saygı duruşu niteliğindeydi.

Konya: Medeniyetin ve Tarihin Merkezi Programda konuşan Konya Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Ahmet Murat Koru, Konya'nın dünden bugüne uzanan eşsiz bir medeniyetin kalbi olduğunu vurguladı.

Koru, şehrin 'geçmişiyle bugünü, hikmetle irfanı, ilimle sanatı, devlet aklıyla gönül dilini oluşturan bir merkez' olduğunu belirtti.

EditorHaber

Haberin tamamını okuyun

Habere Git