Gündem

Konya'nın Darülmülk Oluşunun 929. Yılında Selçuklu Sultanları Anıldı

Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen özel etkinliklerle, şehrin Türkiye Selçuklu Devleti'ne başkent oluşunun 929. yıl dönümü coşkuyla kutlanıyor.

Bu yılki 'Darülmülk Kutlamaları' kapsamında, Selçuklu Sultanları başta olmak üzere tüm şehit ve gaziler minnetle yad edildi.

Tarihi ve manevi değeri yüksek bu kutlamalar, Konya'nın köklü geçmişine ışık tutarak gelecek nesillere aktarılmasını hedefliyor.

Selçuklu Sultanları Türbesi'nde Duygusal Nöbet Değişimi Anma etkinlikleri, Alaaddin Camii'nde kılınan Cuma namazı öncesinde ecdadın aziz ruhları için okunan dualarla başladı.

Hutbede, Selçuklu Sultanları ile vatan uğruna canlarını feda eden tüm şehitler ve gaziler rahmetle anıldı. Cuma namazının ardından ise Alaaddin Camii Selçuklu Sultanları Türbesi'nde anlamlı bir tören düzenlendi.

EditorHaber

Haberin tamamını okuyun

Habere Git