Gündem

Küçükçekmeceli Öğrenciler Karne Sevinci Yaşadı: Şenlik Coşkusu

Küçükçekmece Belediyesi, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte, ilçedeki öğrencilere özel bir 'Karne Şenliği' düzenleyerek onların heyecanına ortak oldu.

Cennet Mahallesi Gündüz Çocuk Bakım Evi'nde gerçekleştirilen şenliğe, Küçükçekmece Belediye Başkanı Kemal Çebi de katılarak öğrencilere karnelerini takdim etti ve onlarla keyifli anlar yaşadı.

Bu özel günde, Küçükçekmeceli öğrenciler karne sevinci ni doyasıya yaşadı.

Başkan Çebi'den Çocuklara ve Velilere Önemli Mesajlar Başkan Kemal Çebi, şenlikte yaptığı konuşmada, Küçükçekmece Bilgi Evleri'nde 6 bin 500, Çocuk Üniversitesi'nde 450 ve Gündüz Bakım Evleri’nde 917 öğrencinin ücretsiz eğitim aldığını vurguladı.

Kendi hayatındaki en heyecanlı günlerden birinin mezuniyet törenleri ve çocuklarla bir arada olmak olduğunu belirten Çebi, veli, öğretmen ve belediye çalışanlarının emeklerinin karşılığını görmenin önemine değindi.

EditorHaber

Haberin tamamını okuyun

Habere Git