Gündem

Kütahya'da Bölgeye Değer Katacak Hey Park Dinlenme Tesisi Temeli Atıldı

Kütahya'da, şehrin ulaşım güzergahı üzerindeki hizmet kapasitesini artıracak önemli bir yatırımın ilk adımı atıldı. Kütahya-Afyonkarahisar kara yolunun 15.

kilometresinde, Anasultan Mevkii'nde inşa edilecek olan Hey Park Dinlenme Tesisi'nin temel atma töreni yoğun katılımla gerçekleşti.

Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti'nin eş finansmanıyla yürütülen IPARD Programı kapsamında desteklenen bu proje, bölgeye modern bir dinlenme ve hizmet alanı kazandırmayı hedefliyor.

Kütahya Protokolü Töreni Yalnız Bırakmadı Temel atma törenine, Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci'nin yanı sıra, daha önce Kütahya Valiliği görevini yürüten ve şu an İçişleri Bakan Yardımcısı olan Ali Çelik de katılım sağladı.

Kütahya Valisi Musa Işın, il protokolü üyeleri, iş dünyasının temsilcileri, sivil toplum kuruluşu yöneticileri ve çok sayıda vatandaş, bu önemli günde hazır bulundu.

EditorHaber

Haberin tamamını okuyun

Habere Git