Kütahya'da çevre bilincinin artırılması ve geri dönüşümün teşvik edilmesi amacıyla Kütahya Belediyesi tarafından hayata geçirilen Sıfır Atık Market projesi, minik öğrencilerin örnek katılımıyla büyük yankı uyandırdı.
Kütahya Şeker İlkokulu öğrencileri, evlerinde ve eğitim gördükleri okulda özenle biriktirdikleri ambalaj atıklarını Kütahya Belediyesi hizmet binası önünde kurulan Sıfır Atık Market'e teslim etti.
Bu anlamlı etkinlik, Sıfır Atık Market projesine verilen desteğin yanı sıra, gelecek nesillerin çevreye karşı duyarlılığını da ortaya koydu.
Kütahyalı Öğrencilerden Çevreye Değerli Katkı Çevreye duyarlı bireyler yetiştirme hedefiyle hareket eden Kütahya Şeker İlkokulu öğrencileri, topladıkları atıkları Sıfır Atık Market'e getirerek sadece geri dönüşüme katkı sağlamakla kalmadı, aynı zamanda akranlarına ve topluma örnek bir davranış sergiledi.
Öğrenciler, atıkların doğru şekilde ayrıştırılmasının ve geri dönüşüm sürecine kazandırılmasının önemini uygulamalı olarak deneyimleme fırsatı buldu.