Gündem

Manisa Büyükşehir'den 18 Bin 500 Kişilik Aşure İkramı Başladı

Manisa Büyükşehir Belediyesi, bereketin, paylaşmanın ve dayanışmanın önemli sembollerinden biri olan Muharrem ayı kapsamında geniş çaplı bir aşure dağıtımı programı başlattı.

Toplamda 18 bin 500 kişilik aşure ikramı ile Manisalılar, bu mübarek ayın manevi atmosferini birlikte yaşama fırsatı buluyor.

Program, 26 Haziran Cuma günü başlayıp 13 Temmuz'a kadar Manisa'nın birçok farklı ilçesinde vatandaşlarla buluşmaya devam edecek.

Manisa Genelinde Paylaşma ve Dayanışma Ruhu Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının manevi atmosferini şehrin dört bir yanına yaymayı hedefliyor.

Bu kapsamda ilçe belediyeleriyle iş birliği içinde gerçekleştirilen aşure dağıtım programları, toplumsal dayanışmayı güçlendirmeyi ve paylaşma kültürünü canlı tutmayı amaçlıyor.

EditorHaber

Haberin tamamını okuyun

Habere Git