Manisa'nın Salihli ilçesinde yaşanan ve bölgeyi derinden etkileyen sel felaketinin ardından yaralar sarılmaya devam ediyor.
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, felaketin etkilerini yerinde görmek ve vatandaşlara destek olmak amacıyla Salihli'ye bir ziyaret gerçekleştirdi.
Başkan Dutlulu'ya bu ziyaretinde Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Burak Deste, MASKİ Genel Müdürü Ali Kılıç ile Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanı Volkan Sert de eşlik etti.
Salihli'deki Selzedelere Moral ve Maddi Destek Geçtiğimiz hafta yaşanan şiddetli yağışlar sonrası Salihli'de birçok ev ve iş yerini su basmış, vatandaşlar büyük mağduriyetler yaşamıştı.
Bu zorlu süreçte Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu ve beraberindeki heyet, selden etkilenen vatandaşları evlerinde tek tek ziyaret etti.