Manisa Büyükşehir Belediyesi bünyesindeki Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, kent genelinde, özellikle de kırsal mahallelerde yaşayan vatandaşların sağlıklı ve kesintisiz içme suyuna ulaşması amacıyla altyapı çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
Bu kapsamda, Manisa'da kesintisiz ve sağlıklı su temini için önemli adımlar atılıyor.
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, şehrin hiçbir noktasını geride bırakmadan, suya erişimi güvence altına alacak kalıcı çözümler üretmeye devam edeceklerini vurguladı.
Turgutlu'da Yeni Sondajlarla Su Sorununa Neşter Başkan Besim Dutlulu, yaptığı açıklamada, kentin altyapı yatırımlarına büyük önem verdiklerini belirtti.
Özellikle Turgutlu ilçesine bağlı Çepnibektaş ve Yayla mahallelerinde başlatılan yeni içme suyu sondaj çalışmalarının, bölgedeki su sıkıntısını kökünden çözmeyi amaçladığını ifade etti.