Türkiye'nin dört bir yanındaki okullarda yaklaşık 18 milyon öğrenci, uzun bir eğitim maratonunun ardından karnelerini alarak yaz tatiline merhaba dedi.
2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte, okullarda ders zilinin son kez çalmasıyla büyük bir sevinç yaşandı.
Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin de bu önemli gün dolayısıyla bir mesaj yayımlayarak öğrencilere, öğretmenlere ve velilere teşekkürlerini iletti.
Bakan Tekin'den Eğitim Camiasına Teşekkür ve Önemli Değerlendirmeler Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, yayımladığı mesajda, eğitim öğretim yılının başarıyla tamamlanmasında emeği geçen tüm paydaşlara şükranlarını sundu.
Eğitimin, sabır, süreklilik ve ortak sorumluluk gerektiren uzun soluklu bir süreç olduğunu vurgulayan Bakan Tekin, bu yıl da eğitim camiasıyla birlikte önemli çalışmalara imza atıldığını belirtti.