Gündem

Muharrem Ayı Coşkusu: İzmit'te Mukaddes Emanetler Ziyareti ve Manevi Program

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin öncülüğünde, Gonca Engelsiz Yaşam Merkezi ve Kocaeli Engelsiz Umut Platformu iş birliğiyle anlamlı bir etkinlik gerçekleştirildi.

İzmit Mehmet Ali Paşa Camii’nde düzenlenen “Mâh-ı Muharrem Mukaddes Emanetler Ziyâreti” programı, Muharrem ayının manevi atmosferini vatandaşlarla buluşturdu.

Söyleşi, tasavvuf mûsikîsi dinletisi ve Mukaddes Emanetler ziyaretiyle dolu program, katılımcılara unutulmaz ve duygu dolu anlar yaşattı.

Muharrem Ayının Manevi İklimi 'Yetmiş İki Dillice' Söyleşisiyle Derinleşti Özel bireylerin de aktif katılımıyla gerçekleşen programın başlangıcında, Kocaeli Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr.

Ali Cançelik, “Yetmiş İki Dillice” başlıklı bir söyleşi sundu. Muharrem ayının getirdiği manevi ruhu yansıtan bu söyleşide, birlik, beraberlik, kardeşlik ve hoşgörü gibi evrensel temalar işlendi. Doç. Dr.

EditorHaber

Haberin tamamını okuyun

Habere Git